V 10 PlusShop

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tämän V10Plusshop-verkkokaupan omistaa Ihola Oy, Y-0971273-3. Toimipiste Vuosaaren Apteekki, Vuotie 45, 00980 Helsinki. Puhelin 093434400, fax 093214794, sähköposti ihola@vuosaarenapteekki.fi.


Voit tilata Ihola Oyn maahantuomia V 10 Plus tuotteita tämän verkkokaupan kautta. Tuotteita voivat tilata kaikki Suomessa asuvat oikeustoimikelpoiset täysi-ikäiset henkilöt. Alaikäinen voi tilata tuotteita vain huoltajansa suostumuksella, jolloin vastuu tilauksesta on huoltajalla. Ihola Oy/ V 10 Plus  ei myy tuotteita tämän verkkokaupan kautta jälleenmyyjille. Myymme tuotteita suoraan yksittäisille kuluttajille tai tilaajaryhmille.


Tuotteiden hinnat

Tilaukseen sovelletaan Ihola Oy/ V 10 Plus verkkokaupassa  tilaushetkellä mainittua  tuotteen hintaa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kosmetiikkatuotteilla arvonlisävero on 24%. Pidätämme oikeuden tuotteiden hinnanmuutoksiin.


Minimiostos

Tilauksillamme ei ole minimitilausrajaa. Alle 65 euron tilauksiin lisäämme kulloinkin voimassa olevat  toimituskulut. Yli 65 euron tilauksiin emme lisää toimituskuluja.


Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan valitun toimitustavan mukaisesti varastotilanteesta riippuen 2-6 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos tuotteiden saatavuudessa on ongelmia, siitä ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostilla. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Emme käsittele maksamattomia tilauksia.


Toimitustavat

Tilaukset toimitetaan joko asiakkaan ilmoittamaan postiosoitteeseen, lähimpään postitoimipaikkaan tai muuhun noutopisteeseen. Toimitamme tuotteita toistaiseksi ainoastaan Manner-Suomen alueelle. Tuotteet pakataan ja suojataan hyvin postituksen ajaksi.


Toimituskulut

Toimitus lähimpään postitoimipaikkaan ja nouto Postista. Toimituskustannukset riippuvat tuotteiden yhteispainosta.  Palvelun tuottaja ei vastaa toimitusten viivästymisestä, jotka johtuvat postinkulun mahdollisista häiriöistä.


Maksutavat

Asiakas voi maksaa tilaamansa tuotteet joko etusivulla ilmoitettujen pankkien verkkomaksupalveluiden kautta tai Luottokunnan Visa- tai Mastercard- maksukorteilla. Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksujenvälittäjänä toimii Checkout Finland, jonka avulla voit tehdä ostoksia turvallisesti verkossa. Kaikki maksuihin liittyvät toiminnot käyttävät suojattua SSL-yhteyttä. Verkkokaupassa voidaan maksaa pankkien Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP Pankit, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja LähiTapiola Pankki korteilla sekä Luottokunnan korteilla Visa, Visa Electron, Mastercard ja Maestro.

Tilausta tehdessäsi kauppa ohjaa sinut suorittamaan maksun omassa verkkopankissasi. Muista palata verkkokaupan sivustolle pankissa käymisen jälkeen, jotta ohjelma voi rekisteröidä tilauksen.


Rekisteröinti

Halutessasi voit rekisteröityä kaupan asiakkaaksi, jonka jälkeen seuraavat tilauksesi sujuvat nopeammin. Rekisteröityneet asiakkaat voivat myös seurata tilauksensa etenemistä tilausseurannasta. Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta toimivan sähköpostiosoitteen antaminen on välttämätöntä.

Lisäyksiä tai muutoksia tilaukseen ei voi tehdä mikäli tilaus on jo maksettu.


Palautusoikeus

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Virheettömän palautettavan tuotteen tulee olla avaamattomassa alkuperäispakkauksessa ja sen tulee olla myyntikuntoinen ja käyttämätön. Ihonhoitotuotteiden  testaaminen ei ole sallittua, sillä testatut tuotteet eivät ole palautettavissa myyntiin. Huomioithan, että tilauksen postista noutamatta jättäminen ei ole palautus tai peruutus. Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. Jos haluat palauttaa tuotteen, niin ilmoita siitä “ota yhteyttä” lomakkeella, joka löytyy verkkokauppamme etusivun alareunasta ennen kuin laitat paketin postiin, jotta voimme  arvioida palautuksesta aiheutuvat kulut.

Muista pyytää postissa kuitti palautuksesta. Ongelmatapauksissa hyvitys tehdään ainoastaan palautuskuittia vastaan. Palautamme tuotteen hinnan asiakkaan ilmoittamalle tilille viikon kuluessa palautetun tuotteen saapumisesta. Asiakas vastaa palautuksen kuluista. Korvaamme palautuksesta aiheutuneet kulut vain siinä tapauksessa, että tuote on ollut ostettaessa viallinen.


Reklamaatiot

Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi yhteyttä V 10  Plus asiakaspalveluun etusivun "anna palautetta" -lomakkeen kautta, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta. Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee vahinkoilmoitus heti pakettia vastaanottaessasi.

Vastaamme mielellämme kysymyksiin tuotteiden toimittamiseen liittyen. Ota yhteyttä "ota yhteyttä"-lomakkeella, sähköpostitse verkkokauppa@v10plus.fi tai puhelimitse 040-8248875 arkisin 12.00-15.00.


Muutokset

Ihola Oy pidättää itsellään oikeuden muutoksiin. Muutoksista ei ilmoiteta asiakkaalle. Ajantasaiset tilaus- ja toimitusehdot löytyvät verkkosivuilta.


Kuluttajansuoja

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välisellä sopimuksella, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Asiakasrekisteri

Ihola Oy/V 10 Plus asiakasrekisteri on luottamuksellinen; rekisteritietoja ei luovuteta eteenpäin muille osapuolille. Ihola Oy/V 10 Plus lähettää tuotteisiinsa liittyviä sähköposteja ainoastaan sellaisille asiakkaille, jotka ovat itse antaneet lähettämiseen luvan.

Asiakkaan pankki- tai luottokorttien tiedot eivät ole Ihola Oy/ V 10 Plus henkilökunnan nähtävissä. Kaikki tiedonsiirto sekä maksut tapahtuvat aina suojatun yhteyden kautta.

Ostoskorisi on tyhjä